PEŁEN ASORTYMENT SPALINOWYCH MŁOTÓW WYBURZENIOWYCH
 
 

SPALINOWY MŁOT WYBURZENIOWY COBRA MK1














 

COBRA MK1
Każdy detal nowej Cobry mk1 został zaprojektowany z uwzględnieniem ergonomii, zdrowia operatora i srodowiska naturalnego. Z jej nowym systemem tłumienia drgań i silnikiem spełniającym najostrzejsze na swiecie wymagania dotyczące czystosci spalin, Cobra mk1 jest bez wątpienia spalinowym młotem wyburzeniowym o największej energii udaru obecnym na rynku.
Silniejszy udar
Cobra mk1 uderza mocniej i szybciej niż jakiekolwiek inne młoty spalinowe. Jej energia udaru wynosząca 60 J odpowiada w pełni energii sredniej klasy młotów pneumatycznych, czy hydraulicznych.
Pełna elastycznosć
Przy swojej zwartej budowie, małej masie, braku węży oraz dodatkowego sprzętu, użytkownik może się szybko dostać na miejsce pracy, bez potrzeby transportowania ciężkich i dużych sprężarek, czy agregatów zasilających.
Łatwy rozruch
Bez względu na to, czy maszyna jest gorąca, czy też zimna, czy temperatura otoczenia jest wysoka, czy niska, użytkownik może zastosować kilka prostych zasad pewnego rozruchu.
System tłumienia drgań
Wspólnota Europejska ustanowiła krytyczną wartosć drgań na 2,5 m/s2, której dotychczas żaden młot wyburzeniowy nie był w stanie spełnić. Nowa Cobra łątwo spełnia tę normę dzięki swojemu opatentowanemu systemowi tłumienia drgań. Gwarantujemy Państwu, że odczujecie tę różnicę.
Szeroki wybór narzędzi
Szeroki wybór osprzętu młota Cobra mk1 czyni z niego maszynę przydatną do wielu różnych zadań, takich jak: wyburzanie, podbijanie tłucznia, cięcie asfaltu, zagęszczanie, kopanie, wbijanie rur, prętów.
Młot przyjazny srodowisku
Silnik spełnia najostrzejsze na swiecie wymagania dotyczące emisji szkodliwych składników spalin. Ponadto opracowano nowy olej Atlas Copco do silników dwusuwowych, porównywalny do najlepszych olejów stosowanych w sportach motorowych. Zapewnia on lepsze smarowanie niż oleje konwencjonalne przy jednoczesnej redukcji emisji węglowodorów i szkodliwego dla silników nagaru.
Wystarczy tylko uruchomić nową Cobrę mk1, aby przekonać się, o ile mniej spalin i dymu emituje silnik.
Dane techniczne:
Silnik
Typ 90 cm3 jednocylindrowy, dwusuwowy
Moc 2,0 kW (2,7 KM) przy 5800 obr/min
Chłodzenie powietrzem, dwa oddzielne układy
Układ rozruchowy: rozruch ręczny
układ zapłonowy: bezstykowy, tranzystorowy z wbudowanym ogranicznikiem prędkosci.
Układ paliwowy: gaźnik przeponowy z pompą podającą
Paliwo: benzyna 90-100 oktan, ołowiowa lub bezołowiowa
Mieszanka paliwowa: 2% oleju (1:50)
Olej silnikowy: olej Atlas Copco do silników dwusuwowych 
Pojemnosć zbiornika paliwa: 1 l
Mechanizm udaru
Energia udaru: 60 J przy 1440 udarach/min
Częstotliwosć udarów: 720-1440/min
Smarowanie: mechanizm udaru przez oddzielną kąpiel olejową
Olej do mechanizmu udaru: olej silnikowy do silników wysokoprężnych 15W/40, API:CD
Ilosć oleju: 0,1 l
Zużycie oleju: 0,015 l/h

I home I zamów katalog I kontakt I